Dynamics 365
Wdrożenie
Dynamics 365
Nasz zespół zapewnia pełną obsługę związaną z wdrożeniem CRM Microsoft Dynamics 365 w Państwa firmie, począwszy od pomocy w doborze odpowiednich narzędzi wspomagających, analizy i opracowania indywidualnych wymagań, poprzez jego implementację i szkolenia. Zapewniamy także kompleksowe wsparcie, dzięki któremu uda się Państwu wykorzystać maksimum możliwości oferowanych przez oprogramowanie, a także wpłynąć pozytywnie na optymalizację procesów wewnętrznych i odnotowane zyski.
Microsoft Dynamics 365
Dopasowany do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa
Power BI to zestaw narzędzi do analiz biznesowych, który dostarcza wgląd we wszystkie aspekty działalności przedsiębiorstwa. Znakomicie uzupełnia możliwości oferowane przez CRM Microsoft Dynamics 365. Power BI pozwala łatwo tworzyć przejrzyste raporty i bezpiecznie je udostępniać wewnątrz organizacji tak, aby każdy, kto powinien, miał łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Nieskomplikowany interfejs pozwala użytkownikom samym tworzyć raporty i je publikować. Dzięki temu Power BI staje się jednym z podstawowych narzędzi, pozwalającym na sprawną komunikację wewnętrzną i drobiazgowe zorientowanie w zasobach przedsiębiorstwa.
Wydajność przede wszystkim
Rozwiązania biznesowe CRM zbudowane na Dynamics 365 firmy Microsoft są elastyczne, szybkie we wdrożeniu i opłacalne. Są zaprojektowane tak, żeby usprawnić procesy, ułatwić współpracę pracowników firmy, podnieść wydajność sprzedaży i zmniejszyć koszty obsługi. Jest to rozwiązanie obsługiwane w chmurze, dlatego nie wymaga dodatkowych inwestycji w sprzęt czy zatrudnienia administratora. To bardzo kompleksowe narzędzie, które zostało stworzone według uwag i sugestii pracowników wielu przedsiębiorstw, dzięki czemu charakteryzuje się funkcjami znacząco ułatwiającymi funkcjonowanie.
Rozwiązanie takie jak Dynamics 365 jest bardzo przyjazne dla pracowników. Nowoczesna struktura sprawia, że obsługa narzędzia jest intuicyjna, a praca produktywna. Aplikacja CRM Microsoftu umożliwia pracę z dowolnego miejsca o dowolnej porze. Wystarczy odpowiednie narzędzie pracy (komputer, tablet, telefon) i połączenie z internetem. Producent kładzie ogromny nacisk na to, by oprogramowanie potrafiło jak najlepiej wspierać pracownika podczas codziennej pracy i dzięki temu może on się skupić wyłącznie na wyzwaniach związanych ze swoimi obowiązkami, a nie rozwiązywaniem problemów związanych ze szwankującym programem.
Jest to również doskonałe narzędzie CRM dla Kadry zarządzającej, pozwalające w prosty, szybki i dokładny sposób kontrolować zachodzące w firmie procesy handlowe oraz przeprowadzać bezpośrednio aktualizowane analizy biznesowe. Praca menadżerów stanie się dzięki Microsoft Dynamics 365 znacznie prostsza i pozwoli im na jeszcze efektywniejsze wdrażanie rozwiązań, które pozwolą na optymalizację działań przedsiębiorstwa i przełożą się na znacznie zwiększone zyski.
Aplikacje, które współpracują w chmurze
W wersji wyjściowej Microsoft Dynamics 365 zawiera podstawowe funkcje, niezbędne do prowadzenia działalności i zapewnienia satysfakcji klientów. Podstawowy pakiet oferowanych usług pozwala na wprowadzenie fundamentalnych zmian i znaczące usprawnienie wewnętrznych procesów. Zakres możliwości pozwala na swobodne i płynne wdrożenie do pracy z nowym systemem CRM, a to wszystko dzięki intuicyjnej obsłudze, przejrzystemu interfejsowi i łatwemu do zrozumienia procesowi wprowadzania do bazy nowych danych.
W miarę rozwoju potrzeb przedsiębiorstwa Dynamics 365 można rozwijać o aplikacje wspomagajcie. Każda z nich rozwiązuje faktyczne problemy i oferuje sprecyzowane korzyści. Oferowany przez Microsoft system CRM umożliwia płynny rozwój i stopniowe wdrażanie nowych rozwiązań w środowisku firmowym. Przekłada się to na możliwość łatwiejszego zrozumienia nowych funkcji przez pracowników i faktyczne wyciskanie z oprogramowania wszystkiego, co może mieć ono do zaoferowania. Dynamics 365 od Microsoft to wyjątkowe narzędzie, które bardzo szybko staje się po prostu niezastąpione w sprawnie funkcjonującym przedsiębiorstwie.
Dobór i łączenie odpowiednich modułów czyni z Dynamics 365 system umożliwiający pełną kontrolę nad przepływem pracy w firmie. Zapewnia pełen pakiet przystępnie zaprezentowanych danych, na podstawie których bardzo łatwo jest wysnuwać wnioski i pozytywnie wpływać na procesy zachodzące w firmie. Oprogramowanie CRM od Microsoftu pozwala kadrze zarządzającej sprawnie wychwycić wszelkie niedociągnięcia i zarządzać pracą pracowników w sposób przekładający się nie tylko na zwielokrotnione zyski, ale też na większy komfort wykonywania obowiązków w sposób optymalny.
Gdzie najbardziej przyda się Microsoft Dynamics 365?
System CRM Dynamics 365 to bardzo kompleksowe narzędzie, które jest zaprojektowane w taki sposób, by zaspokajać potrzeby pracowników z różnych działów w przedsiębiorstwie. Uniwersalność stosowania to jego ogromna zaleta – aplikację od Microsoftu można z powodzeniem wdrożyć do działania w wielu różnych warunkach, mając przy tym absolutną pewność, że szybko odbije się pozytywnie na funkcjonowaniu firmy. Wskazać można przede wszystkim na pięć kluczowych obszarów, w których skuteczne zaimplementowanie oprogramowania CRM szybko zacznie przynosić prawdziwie zdumiewające rezultaty.
Dział finansowy
Finanse firmy bardzo szybko odnotują pozytywny wpływ Dynamics 365, a wynika to przede wszystkim z możliwości skrupulatnego wglądu we wszelkie procesy zewnętrzne, które w niej zachodzą. Pracownicy odpowiedzialni za ten dział skutecznie zastosują CRM Microsoftu do zidentyfikowania ewentualnych błędów czy wadliwie wprowadzonych danych. Czytelne analizy biznesowe, które oprogramowanie może przygotowywać po wstępnym zdefiniowaniu, przełożą się na możliwość wprowadzania zmian, owocujących szybkim zwiększeniem rentowności.
Dział produkcyjny
Skuteczny i intuicyjny system CRM znakomicie przyda się również do optymalizacji wszelkich procesów związanych stricte z produkcją. Microsoft Dynamics 365 zapewnia na tym polu przede wszystkim możliwość ścisłej kontroli i zaplanowania wszelkich czynności związanych z wytwarzaniem produktów. Korzyści wynikające z oprogramowania mogą dotyczyć również wszelkich spraw związanych z dostawą gotowych wyrobów wprost do klienta. Okazuje się zatem, że platforma pozwala na pełną kontrolę nad dosłownie każdym aspektem produkcji.
Dział sprzedaży detalicznej
Intuicyjny system CRM Microsoft Dynamics 365 doskonale wpływa również na procesy związane z organizacją sprzedaży detalicznej. Pozwala na bardzo szybkie zapoznanie się z informacjami o produktach, a także stopniem zapełnienia magazynu. Przy jego pomocy można również zarządzać wszystkimi danymi o sprzedaży, a także ewentualnymi promocjami, zapewniając płynny przepływ informacji pomiędzy sklepem internetowym a stacjonarnym.
Dział łańcucha dostaw
Finanse firmy bardzo szybko odnotują pozytywny wpływ Dynamics 365, a wynika to z możliwości skrupulatnego wglądu we wszelkie procesy zewnętrzne, które w niej zachodzą. Pracownicy odpowiedzialni za ten dział skutecznie zastosują CRM Microsoftu do zidentyfikowania ewentualnych błędów czy wadliwie wprowadzonych danych. Czytelne analizy biznesowe, które oprogramowanie może przygotowywać po wstępnym zdefiniowaniu, przełożą się na możliwość wprowadzania zmian, owocujących szybkim zwiększeniem rentowności.
Dział zasobów ludzkich
Wielofunkcyjny system CRM Microsoft Dynamics 365 to wreszcie bardzo kompleksowe i przydatne narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi. Aplikacja pozwala na wygodne zarządzanie pracą pracowników etatowych, zapewniając dostęp do administracji świadczeniami, urlopami czy nieobecnościami. Znacząco przyśpiesza również procesy związane z rekrutacją nowych pracowników.